fredag, oktober 26, 2007

Foto pizza


Ja som ni ser så har det varit lite segt med uppdateringar den här veckan. Allt kom i dag! :) Men det är så mitt liv är nu för tiden, lite upp och ner i hur mycket man har att göra. Men jag har i alla fall tagit bider av det jag lagat de sista dagarna och som ni märkerhar fokuset varit enkla och gärna snabba vardagsrätter. Men jag bakade i alla fall brød förra lördagen!

Foto pizza? Jo, jag var på ett crash kurs i fotografering via jobbet på onsdag kväll. Vi beställde pizza och medan vi väntade på fotografen så provfotade jag lite. Det var inte helt enkelt i ett möterum med dålig belysning och lysrör. Men kursen var i alla fall bra och jag fick många goda tips! Så nu är det bara till att öva. Borde bara få tag i en extern blixt... *önska*

Så förhoppninsvis blir det lite finare matbilder här i framtiden.

Inga kommentarer: